18 Şubat 2013 Pazartesi

..Seni Özledim..

- Seni özledim.
- Ne zaman?

Kimi aradığımı hatırlamadığım bir zamanda, "Aradığınız kişiye şu an ulaşılamıyor" diyen telesekreterin sesini duyduğumda.

Sıradan bir günde, tam da giyerken çoraplarımı, annemden sonra bana çorabımı giydiren ikinci kişi olduğunu hatırladığımda. O gün ne kadar da utanmıştım oysa.

Her sabah amacı olmadan atan bir kalple uyandığımda. Her gece başımı yastığa koyduğumda. Ruhumu yalnızlığa teslim ettiğim rüyalarda.

Herhangi bir radyoda çalan ya da bilgisayarımda yüklü olan, içinde özlem, aşk, umut, hüzün, ayrılık ya da kavuşma olan, kısaca her şarkıda.

El ele tutuşan ya da aşkla birbirine bakan bir çift gördüğümde. Helede otobüs durağındaysa. 

Kalbimi bir başkasına açmaya çalıştığım her fırsatta.

Her tanıştığım insanda, belki sesinde belki isminde belki de gözlerinde senden bir iz aradığımda.

 Hala dönersin diye umutlar beslediğimde, geçmişte ne kadar bencillik yaptığımı fark ettiğimde, seni affedişlerimi düşündüğümde.

Aradan yıllar geçse de, atkını boynuma sardığımda hissediyorum seni ne kadar çok özlediğimi...


5 yorum:

  1. Özlemek..
    Kalbi yoran derin sancı..
    Sonunda kavuşmak var güzel..
    Kavuşma umuduyla özlemek başka güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Sonunda kavuşmak varsa demiştim yahu :)

    YanıtlaSil
  3. Özlemden özleme de fark var, kimisi 2 gün sonra göreceği halde özler sevgiliyi, kimisi giderken ardından dönmeyeceğini bildiği halde. Kavuşmak varken güzeldir belki de, nasıl olsa gelecek diyip özlemeyen de dolu :)

    YanıtlaSil
  4. Nefes aldığın her an özlüyorsun yani.. ama sonunda kavuşma ihtimali yoksa özlem işkenceye dönüşür zannımca :) çorabını kendin giyseydin çabuk unutturdun belkide..

    YanıtlaSil
  5. Bedenler buluşamasa da, ruhlar buluşur be morci, yeterki karşılık versin Mecnun'un aşkına Leyla...

    YanıtlaSil