11 Şubat 2013 Pazartesi



Hayatın sundukları karşısında çok fazla seçim şansımız olmuyor aslında. Oluyorsa da biz farkedemiyoruz belki de. Bazen isyan ede ede kabullenmek düşüyor bize, bazen ise yıllar geçse de kabullenemiyoruz içten içe. Yine de bize biçilen rolü oynuyoruz işte. 



Bunların ortak sebebi yüzünden belki de, her seferinde "Şimdiki aklım olsa" cümlesi dökülüyor dillerden. Filmi başa sarma şansımız olsa, kaçını değiştirirdik gerçekten? Ya da değiştirdiklerimiz yüzünden nasıl bir hayatımız olurdu? Belki çok daha büyük olurdu kayıplarımız? Ya hiç dönmeseydim ya da gitmeseydim. O sözü söyleseydim ya da söylemeseydim. Kimbilir belki de hiçbir şey değişmezdi. Bu seferde diğer şeyler için pişmanlık duyardık.

İnsanoğluyuz işte çiğ süt emmişliğimiz bundan kaynaklı. Her halükarda tatmin olamıyoruz. Dünyalara bile sahip olsak, sıkıntılara yelken açmaktan kendimizi alamıyoruz. Para insanı mutlu eder mi? Bilmiyorum hatta sanmıyorum ama sanırım parasızlık insanı üzebilir bazı durumlarda...

10 yorum:

  1. Bu arada olurda yorum yazan olursa :) ben gene doldurmazsam tabi yazılarla :) şu kelime doğrulama, hani robot musun arkadaş sen diye kargacuk kurgacık yazıları zorla girdiren var ya, hee o çıkıyor mu çıkmıyor mu söyleyebilir mi :) onu kaldırdım sanırım da, eğer olduysa komşum bi zahmet sen de :) valla ızdırap yahu yorum yazmaktan daha çok yoruyor insanı :)

    YanıtlaSil
  2. Hayatın akışı insanın elinde değil ki.. filmin hele bazı kareleri vardır ki, bu önceden yazılmış çizilmiş değiştirmek mümkün değildir yani.. çok ezikçe bir düşünce ama öyle.. yol devam ettikçe ne film biter, nede keşkeler..

    YanıtlaSil
  3. Robotmusun diye sormadı:) iyi olmuş böylesi.

    YanıtlaSil
  4. Seçimimiz ne olursa olsun, hep diğer şıkta kalacaktır aklımız..
    Öylesi daha mı iyi olurdu?
    Denesem daha mı iyiydi?
    Soruları hiç bitmezdi bana kalırsa..
    Keşkesiz yaşamanın imkânı olduğunu düşünmüyorum..

    YanıtlaSil
  5. Ben sadece harfleri yazıyordum meğer yanında rakamlar da varmış..
    Çok güldüm kendime farkettiğimde :)
    Şimdi çıkmadı bak, nasıl hallettiysen ben de düzenleyeyim komşum :)

    YanıtlaSil
  6. Ayarlar kısmından düzeltmeye çalıştım ama bir denersen iyi olur komşum, kurtulsun herkes bu sıkıntıdan :)

    YanıtlaSil
  7. Bak bak bi kaldırdım onayı, peş peşe yorumlar gelmiş :) bileydim en baştan yapardım bu işi yahu :) evet komşum ayarlarda ki yayınlar ve yorumlardan kelime doğrulamasını gösteri hayır yaparsan çıkmaz

    YanıtlaSil
  8. Bu ara da bu yazıda büyük anlamlar aramayın ya :) öylesine can sıkıntısına yazdım ne yazsam diye düşünürken bu geldi aklıma, hayatın akışında aslında size seçenek sunuyor, belki bu konuda bir yönlendirmesi olabilir işte gitmek ile kalmak gibi, kişiye bırakılmış seçim şansı ama tabi çoğu zaman zorunlu olan yapılıyor bu yüzden direk şıklar imkansız geliyor, diye düşünmekteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi seçimlerimizi yaşıyoruz sonuçta..
      Hem o, hem bu, hem de şu olsun demeye kalkarsak yanılırız :)
      Kısacası keşkelere keşke ekleriz, bir kararda durmalı insan değil mi? :)

      Sil
    2. Kalamıyoz işte asıl sorun da orda belkide, en basitinde bile, acaba şu renk mi alsaydım elbise mi yoksa bu renk mi ya da şu model daha mı uygundu :) seçim şansı var ama işte hayatın da direttikleri var, ikisini birden alamıyon sonuçta :) illaki bir keşke oluyo. Tabi bununla birlikte iyiki de bunu yapmışım dediğimiz anlarda oluyor da bu ayrı bir konu tabi :) çünkü olay keşkeler üzerine kurulmuş bir olay, demeyen insan yoktur diye düşünürüm, belki itiraf etmez ama mutlaka vardır kıyıda köşede belki de hatırlayamadığı bir olayı.

      Sil