14 Şubat 2013 Perşembe

Az önce edindiğim bir bilgi.
Yapılan bir anket sonucu.
30 binin üzerinde insan oy kullanmış sanırım bu ankette.
İlginç sonuçlar var, tabi ben katılmadım soruları da görmedim ama şöyle bir şey katılımcıların %58'i gül için sevgililer günü hediyesi olarak sıradan derken %49'u beklenilen hediye için akıllı telefon seçeneğini seçmiş.
Tabi burdaki akıllı telefon da o bilindik IPhone başı çekiyodur diye düşünüyorum.
Morci :) durum düşündüğümden de vahimmiş :)
Ankette şaşırtmayan sonuçlar da var tabi
örneğin katılımcılarım %26'sı Aşkım, %21'i Hayatım demeyi tercih ediyomuş.
%43 ise en romantik müzik türü olarak Türkçe popu seçmiş.
Son olarak ise tam olarak ne diyeceğimi bilemediğim bir sonuç.
Bizler çok mu plansızız ondan mı kaynaklanıyor yoksa yanımda o olduktan sonra bana heryer cennet anlayışından mı kaynaklanıyor bilemiyorum :)
%53 gibi bir oran da sevgililer gününde kalbimizin götürdüğü yere gideceğiz demiş.

21 yorum:

  1. Duyguların artık, maddiyatla değerlendirilmesi ne kadar düşündürücü..

    Ne kadar pahalıysa sunulan sevgi ya da aşk her ne ise o kadar kıymetli mi oluyor, öyle mi sanılıyor acaba?

    Gül konusunda ısrarlıyım, ille de bekliyorum diye tutturmadan..
    İlle bu gün ya da akşam demeden, ondan hiç vazgeçmeyeceğim :)
    Bu kadar da alçal gönüllüyüm işte :)

    YanıtlaSil
  2. Hak veriyorum komşum sana :) ne o bi tek şubatın 14'ünden 14'üne tek bir gül, hadi her gün olmasa da haftada bir, bir gül çok mu yani :)

    YanıtlaSil
  3. Hiç değil komşum :)
    Bir de böyle beklemeyle, istemeyle olanı sevmiyorum..
    Sürpriz olmalı, ummadığın anda..
    Öyle :)

    YanıtlaSil
  4. Tabi komşum haftada 1 ama hangi gün :) 7 seçeneğin var :) arada da bi süpriz yapıp sayı ikiye de çıkabilir öyle değil mi :)

    YanıtlaSil
  5. Haftada bir olmasın, ders programı gibi önceden bilinmesin dedim ya komşum :)
    Ayda bir oluuuuur, günde bir oluuuur yani tahmin edilmesin vakti saati diyorum :)

    Ben numuneyim tabii, çok da dikkate alma..
    Araştırma sonuçları ortadayken hele :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablam bir numune de burada var :)

      Sil
  6. :) tmm tmm günü sayısı gizli olsun :) bazen bi kurye ile bazen mesaiye kalındığı bir an da yorgun bir şekilde eve dönüldüğünde, hatta ve hatta evin boş olduğu bir an da izin alıp işten, gizlice gelip evi güllerle donatmak mesela :) hayal çok da işte :)

    YanıtlaSil
  7. Yaa ne dedim ben sana, artık arz ve talepler değişti:) yüreğinin götürdüğü yere gidenler kesin elit bir gece kulübüne falan gitmişlerdir demedi deme :) çok fesatım çok:)

    YanıtlaSil
  8. Şimdi sevinsem mi halime üzülsem mi kararsız kaldım he :) düşünüyorum da almışım şöyle güzel bir takı mesela, bakıyor burun kıvırıyor işte bilmem kim sevgilisine IPhone 5 almış diyor, cinnet sebebi :) yok yok bazen halime şükrediyorum valla :) böylesi olacaksa hiç olmasın ya, en azından bak kafam rahat :)

    YanıtlaSil
  9. Çok şükür edersen de evde kalırsın:) ayarlamasını iyi yapmalısın :)
    bir şey sorcam mavilimx, bu site çok mu yavaş, acaba benim pc. demi sorun var ? donup kalıyor sayfa..

    YanıtlaSil
  10. Hmm, ben de herhangi bir sorun yok, şu an için olduysa bu, bilgisayar kasmış olabilir, resetlersen düzelebilir, eğer hep yapıyorsa bunu yine bilgisayarla alakalıdır ama o zaman bilgisayar çok mu eski? ya da tarayıcı problemli ya da pc nin format zamanı gelmiştir v.s v.s bir sürü neden sıralayabilriim :)

    Şükür konusunda sürekli yapmıyorum yahu, çalışmalarım hızla sürüyor ama ben de bir bedevilik var, el attıklarım hep sorunlu çıkyor :) hatta geçen ay bir ciddi denemem oldu :) eğer çocuk olsaydık kesin döverdi beni :) öyle biri çıktı :) o yüzden de böyle anlarda iyiki olmamış diyorum işte :) hem ben Leyla'cıyım bilmiyon mu, ya o olacak ya da hiç kimse kesin ve net :)

    YanıtlaSil
  11. Çok eski değil pc. diğer sitelerde sorun yok, burada donuyor anlamadım.. bilmem mi hiç, sıkı bir Leyla taraftarısın :) ve bu yüzden bahtsız bir bedevi olarak kalabilirsin :)

    YanıtlaSil
  12. :) bu bi iltiraf mıydı hakaret mi anlayamadım şimdi :) peki hep mi yapıyordu bugünlük mü ? browser olarak ne kullanıyorsun onu bi değiştirmeyi dene derim, aslında kasacak bir şeyi de yok yani görsek olarak çok abartı değil misal opera da o kadar şarkılar falan kasmayıp da burda yapması da ilginç :)

    YanıtlaSil
  13. Çok fesatsın ya:) hakaret olur mu, valla sadece burda donuyor :)format zamanı geldi, doktoru dilinden anlar artık..bak az önce yazdığım yorum kim vurduya gitti:) haklısın operada yorumlar bile resim olarak yapılıyor bazen itici de gelmiyor değil :)

    YanıtlaSil
  14. Adamlar günaydın demek için bile gif kullanıyolar ya :) yaşlandık mı ne ettik, ayak uyduramıyoruz millete :) donup kitleyip hata mı veriyor ? görmeden de pc yi bir şey diyemiyorum işte :) ama dediğim gibi farklı bir browser kullanmayı dene, ben opera nın browserını kullanıyorum zaten aralarında çok bi fark olmuyor ama şimdilik herhangi bir sıkıntı çıkarmadı diğerlerinde ara ara hep bi sorun yaşadım :)

    YanıtlaSil
  15. Serzenişlerime kayıtsız kalamadı burası şimdi daha iyice:) gifi de bırak her yazdığının altında bir şey arıyorlar, eleştiriye açığım evet ama bunu iğneleyerek yapmaları sinirimi bozuyor.. şimdi biri enteresan dedi gitti, soruyorum enteresan olan ne diye, bütünüyle diyor.. ölürmüsün öldürürmüsn..

    YanıtlaSil
  16. cevap vermeyecen öylesine, kimbilir ne geldi aklına, zevzeklik ediyor, belki de şu gizemli olmaya çalışıp da bi halt beceremeyenlerdendir :) taşndık bitti gitti işte :) artık biz bizeyiz :) burdan birilerini bulmak da zor :) en azından ben bulamıyorum birilerini :) beni de bulmasınlar zaten :) leyla hariç tabiki :p

    YanıtlaSil
  17. Araştırma gidişatın bozukluğunu gösteriyor tek kelimeyle, ya da bizim yaşlanıp çağa ayak uyduramadığımızı:)

    Ülen Türkçe poptan- hele de şimdikilerden- romantik şarkı mı olurmuş, nolcak bu gençlerin hali :p

    YanıtlaSil
  18. Araştırma sonuçları göz önüne alındığında eskilerin deyimi geldi aklıma, sanırım tam da böyle bir olay sonunda söylenmiş bekarlık sultanlıktır diye, aksi halde hayali bile tuhaf geliyor. "Aşkım bana bu yıl sevgililer gününde Ayfon 5 aldııııı" diye arkadaşlarına anlatmasını :)

    YanıtlaSil
  19. Biz çiçek beklerdik en çok yahu :p Çıta epey yükselmiş :p

    YanıtlaSil