16 Şubat 2013 Cumartesi

..Komşuma Hitaben..

İki gündür ya da iki akşamdır diyim, dışarıda geçirdim vaktimi. Dün dışarıda geçirilen bir akşam bugün ise buraya geleli beri ilk kez bir ev misafirliğine gittim. Ya da gittik diyim ev arkadaşımla. Hoş gittiğim de aslında diğer ev arkadaşım sayılır :) Şöyle açıklayım en iyisi, gidilen ev diğer ev arkadaşımın sevgilisinin eviydi. Yemek yendi, kahveler içildi, sohbet edildi v.s v.s, ev ziyaretinde yapılacak şeyler. İlginç bir şey yoktu ama iki şey hissettim bu iki günde. Burdan da neden başlığını komşuma hitaben yazdığımı açıklayacam, yazını okudum :) bilgim olmadığı, kişileri de tanımadığım için öyle pek dergileri de takip etmediğim ve bu konuda cahil kaldığım için yorum yapmadım :) ama ben de otmuşum onu anladım :) ot gibi yaşamışım :) aslında yapamadığımdan değil, ne bilim sanırım ot gibi yaşamayı seviyorum, erkeklik genlerimden mi kaynaklanıyor acaba, sonuçta her erkeğin içinde bir öküz vardır :)


İkinci keşfim ise, aslında canlanan bir hayalimdi. Bundan yıllar yıllar evvel, daha el bebek gül bebekken :) tertemiz, parlak bir gençken :) bir hayalim vardı, ilk olarak memur olacak, sonrasında ise 1 oda 1 salonu olan, amerikan mutfağa sahip, tepelik bir yerde, deniz gören bir evde yaşayacaktım. Tek başıma, işten gelecek, yalnız olmanın da verdiği huzurla bir tabak çorba ile karnımı doyuracak, akşamın keyfini sürecektim. İşte gittiğim o ev tam da hayalimdeki ev gibiydi. Gerçi hayalimdeki evi ben tahtadan eski türk filmlerinden kalma olarak da hayal ediyordum ama onu bulmak imkansız gibi bir şey bu devirde, hem yeni evler daha güvenlidir :) Bu yaz veya yaz sonu yalnız kalma ihtimalim bulunuyor, iki ev arkadaşımdan birinin evlenme diğerinin ise memleketine dönme ihtimali yüksek, böyle bir olay sonucu, hep hayalini kurduğum ama henüz gerçekleştiremediğim hayalime kavuşabilirim. 

İkinci hayal ise, sanırım hayalde kalmaya devam edecek. Bir başka hayatta, bir başka dünyada, bir başka isimle arayacam belki de kimbilir..

16 yorum:

  1. Senin genlerinden umutsuzluk fışkırıyor :) ne güzel anlatmışsın hayallerini, ama içinde hep bir ümitsiz bakış.. hem o tahta evlerden var benim bildiğim bir yerde, denize sıfır gece dalgaların sesini duyuyorsun, bir takım tanımadığın hayvanların sesi eşliğinde, inanılmaz güzel doğa harikası bir yer.. hemde ekonomikti.. bu umutsuzluğun sona erdiğinde sor bana yerini söyliyim :) unutmadan hem memur olup hemde, şu resimdeki evi mi hayale ettin mavilimx :)

    YanıtlaSil
  2. :) hee benim tek ve ideal hayalimdi :) hem niye ümitsiz bi bakış olarak görüyorsun ki? İkinci hayal yüzünden mi? Bence olaya benim gözümden bakmadığın için öyle görünüyor, sorun yalnız kalmak değil, istesem şu anda da bulunur birisi, bir telefon bulun bana birini hatta bulunmuştu da, amacım o olsaydı eğer olurdu ama benim aradığım farklı ve zor bu yüzden askıda o hayal :) o yüzden gerçekleştirebileceklerimi en azından kendi elimde olanları gerçekleştireyim istedim :) senin söylediğin yere gelince, o tür yerler anca emekli olunca olur :) ona da 30 küsür sene var :) sonuçta işe gidip gelme açısından da rahat bi yer olması lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Senin hayallerin hep imkansız üzerine kurulmuş:) memur maaşıyla o evde yaşamak ancak hayal olur ama :P evet 2. hayalin bana pek bir umutsuz geldi, hayali kurarken kendini hayal kırıklığına uğratmışsın be :) hayaldi gerçek oldu diyebilmen dileğimle:) bende emekli olmadım ama izinlerde gidip görüyorum tapusunu alacak değilim ya:) bazı şeyleri ertelememk lazım, kimbilir..

    YanıtlaSil
  4. yok ya, o kadar da zor değil aslında, 3+1 de kalmakla 1+1 de kalmak arasında pek bi fark yok, tek kalırsam zaten kaldığım evin kirası o düzeyde, üstüne merkezi ısıtmalı olduğu için bana daha pahalıya patlayacak, 1+1 de diğer masraflar düşse de eh ev kirasını tek karşılayacağım için misal 350-400 arası bulursam hiç kaçırmam ama dünkü ev 500 dü :) o biraz zorlayabilir. Aslında şu an da onu yapacak gücüm var da malum bekar olunca ilerisi için biraz para biriktirme sorumluluğum da var, ondan feragat etmem gerekicek sadece :) bir de belki aileyle konuşup ev satın almayı da düşünebilirim. Yani işte 20-30 kredi çekip, 20-30 da yardım la :) üstüne de birikmiş parayı koyarsam şöyle 70-80 e tabi o zaman en az 2+1 almam lazım ki 1+1 gelecek için işime yaramaz duruma gelebilir falan :) bakalım ya şimdilik 5-6 ay var daha önümde o zaman ne olur ne biter görecez :) belli mi olur o güne kadar evlenmiş bile olabilirm :p ayrıca olabilecek şeylerin hayalini kurmayı pek sevmem, sonuçta yapabiliyorsam niye hayal kurayım ki :) o yüzden de imkansız şeyler daha cazip geliyor bana, hani onlar gerçek olursa bu dünyada benden mutlusu olamaz, çok mu gözüm yükseklerde :) gerçi topu topu iki hayalim var, biri gerçekleşebilir işte :) bakak görek :)

    YanıtlaSil
  5. Komşuma hitaben başlığını görünce bi sevindirik oldumki, görmelisin halimi :)
    Gülümseyerek okudum satırlarını..

    Mesken tuttuğun yalnızlığı ve içinden çıkmadığın şu karamsarlığını bırak artık..
    Yoksa morcivertim ve benden temiz bi dayak geliyor, ona göre :P
    Ot gibi yaşamaktan sıkılmışsın ya( sen demişsin bunu bak yukarıda ) iyi gelmiş bu küçük kaçamak ;)

    Hayallerin gerçek olsun diliyorum bir kez daha, içinden geçen her ne ise yaşaman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  6. Bak bak hemen de tehtidler, gaz vermeler falan :) ben bi kere nerde demişim ot gibi yaşamktan sıkıldım diye :) ot gibi yaşıyormuşum, aslında bunu da seviyorum dedim :) ama şöyle bir şey var misal dün acayip bir huzur vardı içimde, böyle umursamaz, amannn halleri :) yalnızlığı bir kabul ediş, bu sabah kalktığımda ise, birinin adını haykırmayan kalple yaşamak inanılmaz derecede boş hissine kapıldım, yok yok ben bu karamsarlıktan mı diyim yoksa kararsızlıktan mı diyim ondan kurtulamayacam :)

    YanıtlaSil
  7. İtiraz ediyorum! :)
    Ot gibi yaşamaktan sıkıldım demişsin demedim, ot gibi yaşamışım demişsin ya onun altını çizdim :)
    Yani ikigün uzak kaldım diye ne demeye çalıştığımı da anlamaz olmuşsun hemen :)

    Ne okuduğumu biliyorum komşuuuum, yolarım saçını başını bak hazır iyileşmişken demedi deme :P

    YanıtlaSil
  8. tmm da niye altını çizerken sıkılmışım imajı veriyosun ki komşum :) aaa üstüme iyilik sağlık :) kuru iftira :p

    Ot gibi yaşamaktan ((((((((sıkılmışsın))))))))) ya( sen demişsin bunu bak yukarıda )

    şöyle parantez içine de alayım dı ahanda elimde kanıt da var :) burda düzeltme de yok yorumcuların o yüzden değiştiremezsin de :)

    YanıtlaSil
  9. Neden inkar ediyorsun demişsin işte, migrenimizi tutturma bak bizim pişman olursun haa :) ablam orda senin sıkıldığını düşünerek kullanmış o kelimeyi, sıkıldın o kadaaar :) sonra yine sıkılmazsan sıkılma :)

    YanıtlaSil
  10. Aha sağlı sollu girişiyolar ya, tüüü hiç utanmıyolar da :) müebbete de çarptırırsınız siz adamı be :)

    YanıtlaSil
  11. Sırf senin iyiliğin için inan :) hani bir gün olur da; bıkarsın, usanırsın diye :)

    YanıtlaSil
  12. O değişirse her şey değişir ama ben de öyle :) onun değişmesi için ya da bıkmam ya da usanmam için olması gereken zaten belli :) alternatif konusunda şüphelerim var ama üşengecim işte sorun da orda :)

    YanıtlaSil
  13. Yani inatla, ısrarla, ve istikrarlı bir şekilde ' s ı k ı l m ı y o r u m ' diyorsun :) biz elimizden geleni yaptık sıkılman için gerisi sana kalmış :)

    YanıtlaSil
  14. Hayatın kendisi sıkıyor beni başlı başlına, daha başka şeylere sıkılmama gerek yok ki :)

    YanıtlaSil
  15. Bırak ablacım bırak, sıkılmış da sıkıntısını söylemeye sıkılıyor ya da üşeniyor her neyse :)

    Velev ki, öyle dedim?
    Sonucu değiştirecek mi? :)
    Yok anacım, iyilik yaramıyo kimseye onu biliiir, onu söylerim ben :) :)

    YanıtlaSil
  16. Al işte ya, bir de suçlu olduk iyi mi :) yok yok bekarlık sultanlıktır diye boşa dememiş atalarım, ne varsa eskilerde var zaten, ben onların sözünden çıkmayım en iyisi :)

    YanıtlaSil