4 Şubat 2014 Salı

..Veda..

Günler, haftalar, aylar sonra nasılsın görüşmeyeli dost?
Uzun bir aradan sonra döndüm bak, ama bu bir vedanın dönüşü
Sessiz sedasız, habersiz çekip gitmek istemedim işte
Sonuçta ne gecelerimiz geçti seninle
Ne karamsarlıkların dibine dibine vurduk
Ama o dibe vuruşluk sanırım artık çıkardı beni yüzeye
Daha da vuracak dip mi kalmadığından yoksa uzanan eli sonunda tutabildiğimden mi bilmiyorum
Bu vedanın da bir sebebi sanırım bu
Ben o tüm benliğimi saran karamsarlığımı kaybettim ya da kurtuldum mu demeliydim
Artık gri yağmur bulutları kaplamışken gökyüzünü
Sabahın 8'inde gülümseyerek uyanabiliyorum güne
Her şey dört dörtlük diyemem tabi
Haksızlıkları gördükçe delirmediğim günüm olmuyor
Saçmalıklar dört bir yanımızı sarmışken, bunlara da sessiz kalamıyorum
Ama bunlara rağmen güzel be hayat
Birisiyle bir şeyleri paylaşmak güzel şey be 
İşte bu yüzden son bir kez uğramak istedim sana
Farklı yollardan geçerek döksek de içimizdekileri
Zaman zaman farklı duraklara uğrasak da
Yeri geldiğinde nokta koymasını da bilmek gerekiyormuş bak
İşte bu yüzden tüm karamsarlığımı sana kusarken,
Sessiz kaldığın için, bana katlandığın için sağol dost
Hakkın ödenmez...

2 yorum: